Jag är verkligen ingen sån tjej

Jag ärr verkligen ingen sån tjej. Sån som har vänner, sån som blir kär, sån som har sex. Och jag gråter lite. Vandrar hem på kvällen. Ensam. Och det är tomt. Jag kunde ha varit någon annanstans. Jag vet. Men det funkar inte. Det är inte jag. Eller. Jag undrar. Jag vill. Jag vill inte. Det är komplicerat. Jag orkar inte.

Egentligen är allt bra. Jag mår bra. Kanske. Typ. Jag träffar människor och jag är inte ensam. Jag är inte ensam. Jag är inte ensam. Men. Eller. Jag vet inte. Allt är bara tomt. Det är som en drog. Eller nåt. Jag vet inte. Jag vet ingenting. Det är mitt normala tillstånd. Två kvällar som inte tillbringas framför teven och jag blir lite hög. Men sen dubbel ner. Djupt djupt. Och djupare än förut.

Var på filmkväll. Såg en bit av filmen Kissing Jessica Stein och jag tror jag är mer Jessica än Jessica. Jag är osäker, jag är känslig, jag vet inte vad jag vill och vem jag är.

Nej, jag är verkligen ingen sån tjej. Sån som är lycklig. Sån som lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0