Dagens erfarenheter

Först måste jag droppa en Notting hill-liknande replik (som han den mystiska mannen i bokhandeln när han säger att sett Ringo Star en gång, eller det kanske var han Topsy från Mannen på taket, och de är inte ens lika och ja, det är en ganska dålig merit att en gång ha sett någon som kanske är känd). I alla fall, jag tror jag såg Marcus Krunegård idag! Fast han hade en luva neddragen över halva ansiktet så det var lite svårt att se om det var han, men jag tyckte jag kände igen jackan också. MEN sen sa mamma att han skulle vara här inärheten för någon konsert, så det kanske var han i alla fall.

Och sen såg jag ett assmart sätt att använda sig av en slöja. Det var en tjej som hade mobilen fastklämd mellan kinden och slöjan. Då kunde hon ha båda händerna i fickan och slapp frysa om händerna. Fantastiskt!

Ja, det är det roligaste som hänt idag. Hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0